Rok po vydání tištěné verze Vzhůru do (responzivního) designu jsem se rozhodl, že už je dost velká na to, aby mohla do světa. A tak vyrazila v mnoha kopiích do celého Česka. Proto ji teď máte mnohem blíž.
Distribuční síť vs. Vzhůru dolů: Jaké jsou rozdíly?
Distribuční síť
- Můžete zvolit dopravu nebo ji neplatit.
- Je to levnější.
- Mínus: Je to bez e-booku a jeho aktualizací.
- Cena: od 330 Kč za tištěnou (bez dopravy)
Vzhůru dolů
- V ceně je e-book.
- Aktualizace e-booku dostáváte zdarma.
- Mínus: Je to dražší a distribuce jen Českou poštou.
- Cena: 299 Kč za e-book, 549 Kč e-book a tištěná
Kde ji mají?
Díky skvělé spolupráci s distribucí Kosmas.cz si ji můžete koupit na těchto místech:
- Internetové obchody: Kosmas.cz, Dobrovský, Martinus.cz, Luxor.cz a nebo MegaKnihy.cz (mezi romány!).
- Prodejny Kosmas.cz – například v Praze – Nových Butovicích, na Letné, v Ruzyni. V mimopražských prodejnách je například v Pardubicích, Plzni, Hradci Králové, Opavě, Ostravě, Brně, Zlíně, Kolíně nebo Kladně.
- Další prodejny: Neoluxor (v Praze například na Floře, Chodově, obch. domě Harfa nebo na Hlavním nádraží), Academia v Praze na Václavském náměstí. V Dobrovském na Praze 5 – Zličín. Raději se předem informujte.
Proč si knížku koupit?
Dobrá otázka! Myslím, že odpovědí je hodně. Zkusím vybrat čtyři nejčastější:
- Protože říkají, že je hezká. „Hodně se mi líbila úprava knihy v její digitální podobě, ale papírová verze mě nadchla ještě mnohem více.“ napsal grafik Petr Václavek.
- Protože se toho prý hodně naučíte. Tereza Malkusová z Aitom.cz třeba napsala: „Michálek připravil obdivuhodný souhrn faktů, doporučení a příkladů, jak (ne)dělat webdesign webů.“
- Protože je pro všechny. „Markeťáci, designéři i vývojáři tam najdou výborně podané informace o návrhu responzivních webů“ napsal Jirka Chomát.
- Protože to jde do šířky a zároveň (prý) nenudí. Cituji slova Ladislava Suchánka ze Slevomatu: „Skvěle napsáno, nadčasový humor, spousta souvislostí a užitečných odkazů.“.
Ale i tak – více informací neuškodí, že ano? Když byste měli zájem, pak vzhůru do nich:
Komentáře
Máte doplnění, komentář nebo jste našli chybu?
Pro přidání názoru se prosím
přihlaste nebo si zřiďte účet.