BEM CSS: Jak se vyhnout častým chybám?
3. 7. 2016 — David Berner prostřednictvím bezva článku na Smashing Magazine bojuje s častými problémy při používání BEM metodiky.
3. 7. 2016 — David Berner prostřednictvím bezva článku na Smashing Magazine bojuje s častými problémy při používání BEM metodiky.
27. 6. 2016 — Jak si poradit s dnešní škálou prohlížečů a zařízení? A jak s nepřítomností pořádných vývojářských nástrojů na mobilech? Svatý grál neznám, ale pár tipů ze své praxe bych měl.
19. 6. 2016 — V pracovních pozicích nějak se dotýkajících webové kodéřiny je trochu zmatek. Tady je pár poznámek k tématu.
6. 6. 2016 — Co jsem četl nebo bych nejraději přečetl už dneska večer?
25. 5. 2016 — Bootstrap je z principu věci složitý jako ruská ponorka. Všechny její čudlíky prostě znát nemůžete.
18. 5. 2016 — Hlavička na celou výšku okna, video na pozadí a centrované. Na mobilech video není. Jak na to?
12. 5. 2016 — Srovname.cz jsem pomáhal se zrychlením webu. Na mobilech se tím povedlo zvýšit konverzní poměr o jednu čtvrtinu.
27. 4. 2016 — Začněte s Google PageSpeed Insights, pokračujte na WebPageTest.org. Budou se vám také hodit vývojářské nástroje v Chrome nebo jiných prohlížečích.
15. 4. 2016 — Projdeme si osm návrhových vzorů pro navigace na responzivních webech. Od uživatelsky složitých a implementačně jednoduchých až po ty – ehm – dobré.
13. 4. 2016 — Ne všechny weby musejí navigaci na mobilech schovávat. Když už to udělat musíte, udělejte to dobře. Tento článek by vám mohl pomoci.
10. 4. 2016 — Pojďme odstranit nejasnosti kolem telefonních odkazů v článku přeloženém z CSS-Tricks.
31. 3. 2016 — Pojďme se podívat na sadu nástrojů pro maximalizaci zpětné kompatibility SVG.
29. 3. 2016 — Představte si třeba, že stáhnete polyfill pro Flexbox, který bude konzistentně fungovat ve všech prohlížečích. A bez přehnaných nároků na výkon.
24. 3. 2016 — WAI-ARIA je technologie umožňující popsat obsah nebo chování webů tak, aby byly snadno dostupné i zrakově postiženým uživatelům.
16. 3. 2016 — Jak Bootstrap používají ve VisionApps? Vyplatí se živé HTML prototypy? Jak je spojit s grafikou? A proč Adam dává někdy přednost Material UI?